Producător: Editura Brandbuilders
Cod produs: 6422545000057
Disponibilitate: Stoc Limitat
299Lei
 livrare gratuita in or. Chisinau
 livrare in toata Moldova +39 Lei
 livrare prin curier direct la usa
 
 

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Al Ries, Laura Ries Citeste online descrierea

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. 

Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele – laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afacere.

Cartea raspunde la intrebari cum ar fi:

Cand trebuie sa facem advertising si cand trebuie sa facem PR? (Anita Roddick si al sau The Body Shop, Wal-Mart, Microsoft) 
Ar trebui sa ne extindem linia de produse? (Crest, Chevrolet, Levi Strauss – Miller, Budweiser, Marlboro, IBM, Tylenol) 
Cat de importanta este calitatea? (Rolex, Mercedes, Coca-Cola, Absolut, Chivas Regal) 
Ce culoare si ce forma ar trebui sa aiba logotipul nostru? (Avis, Arby’s, Ralph Lauren, Nike, Shell) 
Cand ar trebui sa lasam un brand sa moara? (Kodak, Tide, Rinso, Oxidol, Sony, General Electric, IBM, Rinso White…) 
Cat de des ar trebui sa ne schimbam sloganul?
Ar trebui sa blocam competitia sa patrunda pe piata noastra? ( Kodak, Stolichnaya, Volkswagen, Apple, Pepsi, Coca-Cola, Johnson & Johnson) Ce promovam: categoria sau brandul? (Mc Donald’s, Office Depot, PlayStation, Federal Express)
Cum sa transformi un nume generic intr-un nume de brand? (General Motors, Standard Oil - Nabisco, Toyota-Lexus)

Vezi si produse asemanatoare la Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Al Ries, Laura Ries

Caracteristici carte
Anul editiei 2006
Colectie Business si Economie
Dimensiuni 130x200
Greutatea 0.17kg
Numarul paginilor 208
Tipul copertei Brosata
Limba Romana

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!